رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

همسرم هر کاری دوست دارد انجام می دهد

 

پرسش: سلام من حدود ۳ ماه است که ازدواج کردم،همسرم دلیل انجام هر کاری را تنها دوست داشتن انجام آن می داند و هر کاری انجام می دهد حتی کارهای غیر منطقی می گوید دوست دارم انجام دهم، چون دوست دارم انجام دادم  البته ایشان خیلی احساساتی هستند . چگونه می توانم این مسئله را حل کنم بد جوری این حالت مرا آشفته کرده

 

پاسخ: دوست عزیز قبل از ارائه هر پاسخی ابتدا بایستی به این سؤالات پاسخ دهید:   

۱) آیا همسر شما فقط در مقابل شما اینگونه عمل میکند یا اینکه در مقابل همه افراد چنین رفتاری دارند؟ 

۲) اگر فقط در مقابل شما اینگونه عمل می‌کنند، آیا این شیوه را از همان ابتدای آشنایی داشته‌اند یا اینکه بعد از مدتی و یا به دنبال اتفاقی خاص این شیوه از رفتار را برگزیده‌اند؟ 

۳) تعداد فرزندان خانواده همسرتان، ترتیب تولد و نوع روابط والدینشان با هم چگونه است؟ 

۴) در خانواده ایشان جایگاه مادر و پدر در کجا قرار دارد؟  

۵) راجع به سن، تحصیلات و شغل خود و همسرتان توضیح دهید. 

۶) خانواده شما، همسرتان را از لحاظ رفتارهای اجتماعی چگونه ارزیابی می‌کنند؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد