رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

برخی از پرسش های مطرح شده در بخش مشاوره آنلاین

 

 

پرسش ۱: حدود دو سال میشه که زندگی مشترکم را با همسرم آغاز کردم ولی ایشان علیرغم این که خیلی باهاش صحبت کردم ولی تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداره. (مشاوره آنلاین) 
 
پرسش ۲: خانمی حدود سی ساله هستم که مدتی از ازدواجمون گذشته و یک فرزند کوچک هم دارم. مشکل من اینه که همسرم با این که رابطه جنسی مناسبی با هم داریم اما از همون ابتدای ازدواجمون به مشاهده تصاویر برهنه زنان علاقمند بوده و هست و پس از مشاهده آنها خودارضایی می کند. این مسئله خیلی منو آزار میده لطفاً بگید چکار کنم که دست از این کارش برداره؟ (مشاوره آنلاین) 
  
پرسش ۳: دختری ۱۶ ساله هستم. دوست دارم همییشه مثه پسرا لباس بپوشم و از بازیهای پسرونه خوشم میاد. موهامم مثه پسرا کوتاه میکنم. با خانوادم مشکل دارم چون نمیزارن آزاد باشم. (مشاوره آنلاین)  
 
پرسش ۴: سلام به شما مشاور گرامی. خانمی هستم ۲۸ ساله که مدت دو سال میشه که ازدواج کردم. با اینکه از قیافه و اندام خوبی برخوردارم اما شوهرم همیشه چشمش دنبال بقیه زنهاست و اونا رو با من مقایسه میکنه. این موضوع خیلی اذیتم کرده است. لطفاً راهنمایی کنید چطوری با این اخلاقش برخورد کنم. (مشاوره آنلاین)  
 
پرسش ۵: دختری ۲۵ ساله کارمند و لیسانس هستم. با اینکه از چهره و اندام مناسبی  برخوردارم اما تا به حال حتی یه خواستگار هم نداشته‌ام. (مشاوره آنلاین)  
 
پرسش ۶: خانمی هستم ۲۳ ساله که مدت ۲ ساله ازدواج کردم. شوهرم بسیار شکاک است و اجازه نمی‌ده هیچ جا تنهایی برم. دایم موبایلمو  چک میکنه. دیگه خسته شدم. (مشاوره آنلاین)  
 

پرسش ۷: سلام بر شما . من دختر هستم ولی اخلاق کاملا پسرونه ای دارم و همین طور هیکل پسرونه و به هم کلاسی هایم علاقه دارم بااینکه دوست دارم پسر باشم ولی به من کمک کنید عادت هایم را ترک کنم. (مشاوره آنلاین) 

  

پرسش ۸: من و دوستم به هم علاقه داریم. علاقه مون از نوع گرایش به همجنس نیست بخدا ما فقط همو خیلی دوست داریم. نمیتونیم بدون هم باشیم. حتی یه لحظه. ما میدونیم رابطه با همجنس ممکنه آلوده به گناه بشه. لطفا به ما کمک کنید که از راه درستش با هم باشیم. ممنون (مشاوره آنلاین) 

 

پرسش ۹: با سلام. خانمی 38 ساله، بیوه و صاحب یک فرزند هستم. مشکل من اینه که وقتی خودارضایی میکنم خیلی دیر ارضا میشم و یا ارضا نمیشم. گاهی بین نیم ساعت تا 45 دقیقه طول میکشه. لطفا راهنمائیم کنید. (مشاوره آنلاین)  

  

پرسش ۱۰: سلام. دختری 27 ساله و مجرد هستم. خودم و یه برادر بزگتر در خونه هستیم به همراه مادرم. تا جایی که به یاد دارم همیشه دیگران برام تصمیم گیری کردند حتی رشته دانشگاهیمم اونها انتخاب کردند. قدرت اراده و تصمیم گیریمو از دست دادم . هیچ کاری رو تا آخر انجام نمیدم و انگیزه کافی برای انجام کاهام ندارم. (مشاوره آنلاین)    

 

پرسش ۱۱: سلام. آقایی هستم 42 ساله دارای  یک فرزند 16 ساله و یه فرزند 3 ساله. به تازگی همسرمو از دست دادم. در نگهداری فرزندانم دچار مشکل شدم . لطفا بگید چکار کنم. (مشاوره آنلاین)