رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

برخی از پرسش های مربوط به بخش مشاوره تلفنی

 

 

سؤال: حدود دو سال میشه که زندگی مشترکم را با همسرم آغاز کردم ولی ایشان علیرغم این که خیلی باهاش صحبت کردم ولی تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداره. بگید چیکار کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)     

 

سؤال: من دختر هستم ولی اخلاق کاملا پسرونه ای دارم و همین طور هیکل پسرونه و به هم کلاسی هایم علاقه دارم بااینکه دوست دارم پسر باشم ولی به من کمک کنید عادت هایم را ترک کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: آقایی هستم ۴۲ ساله دارای  یک فرزند ۱۶ ساله و یه فرزند ۳ ساله. به تازگی همسرمو از دست دادم. در نگهداری فرزندانم دچار مشکل شدم . لطفا بگید چکار کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری ۲۷ ساله و مجرد هستم. خودم و یه برادر بزگتر در خونه هستیم به همراه مادرم. تا جایی که به یاد دارم همیشه دیگران برام تصمیم گیری کردند حتی رشته دانشگاهیمم اونها انتخاب کردند. قدرت اراده و تصمیم گیریمو از دست دادم . هیچ کاری رو تا آخر انجام نمیدم و انگیزه کافی برای انجام کارهام ندارم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی ۳۸ ساله، بیوه و صاحب یک فرزند هستم. مشکل من اینه که وقتی خودارضایی میکنم خیلی دیر ارضا میشم و یا ارضا نمیشم. گاهی بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول میکشه. لطفا راهنمائیم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی حدود سی ساله هستم که مدتی از ازدواجمون گذشته و یک فرزند کوچک هم دارم. مشکل من اینه که همسرم با این که رابطه جنسی مناسبی با هم داریم اما از همون ابتدای ازدواجمون به مشاهده تصاویر برهنه زنان علاقمند بوده و هست و پس از مشاهده آنها خودارضایی می کند. این مسئله خیلی منو آزار میده لطفاً بگید چکار کنم که دست از این کارش برداره؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

  

سؤال: خانمی هستم ۲۳ ساله که مدت ۲ ساله ازدواج کردم. شوهرم بسیار شکاک است و اجازه نمی‌ده هیچ جا تنهایی برم. دایم موبایلمو  چک میکنه. دیگه خسته شدم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من و دوستم به هم علاقه داریم. علاقه مون از نوع گرایش به همجنس نیست بخدا ما فقط همو خیلی دوست داریم. نمیتونیم بدون هم باشیم. حتی یه لحظه. ما میدونیم رابطه با همجنس ممکنه آلوده به گناه بشه. لطفا به ما کمک کنید که از راه درستش با هم باشیم. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: دختری ۲۵ ساله کارمند و لیسانس هستم. با اینکه از چهره و اندام مناسبی  برخوردارم اما تا به حال حتی یه خواستگار هم نداشته‌ام. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری ۲۰ ساله و دانشجو هستم. گاهی احساس میکنم اعتماد به نفسم پایینه. خواهشا بگید چیکار کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی هستم ۲۸ ساله که مدت دو سال میشه که ازدواج کردم. با اینکه از قیافه و اندام خوبی برخوردارم اما شوهرم همیشه چشمش دنبال بقیه زنهاست و اونا رو با من مقایسه میکنه. این موضوع خیلی اذیتم کرده است. لطفاً راهنمایی کنید چطوری با این اخلاقش برخورد کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری ۱۶ ساله هستم. دوست دارم همییشه مثه پسرا لباس بپوشم و از بازیهای پسرونه خوشم میاد. موهامم مثه پسرا کوتاه میکنم. با خانوادم مشکل دارم چون نمیذارن آزاد باشم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: بنده (پسری تقریبا 22 ساله) تا مدتی پیش برخی اوقات متاسفانه به گناه استمناء مبتلا بودم که به این نحو استمنا می کردم که در حالی که به روی شکم می خوابیدم خودم را حرکت می دادم تا ارضاء شوم. حال با این که مدتی است که این عمل را در روز کنار گذاشته ام؛ اما گاهی اوقات شب ها از خواب بیدار می شوم (تقریبا بدون اختیار) و این حرکت را انجام می دهم در حالی که در این حالت راحت نمی توانم این کار را را کنار بگذارم چون با شرایط روز و این که خودم به سراغ این کار بروم خیلی فرق می کند. خیلی دوست دارم که دیگر این اتفاق به هیچ وجه تکرار نشود مخصوصا این که این اتفاق در برخی مواقع زمانی رخ می دهد که در روز گذشته خیلی شرایط را رعایت کرده ام و دنبال چنین مسائلی نبوده ام و واقعا اذیت می شوم. می خواستم ببینم آیا راه حلی برای مشکلی که بنده دارم وجود دارد یا باید صبر کنم تا به مرور زمان این مشکل حل شود؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من دختر هستم ولی خیلی علاقه به جنس موافقم دارم و خیلی زود باهاشون تحریک میشم و حس دارم ولی به جنس مخالفم اینطور نیست و سلیقه و کلا به لباس های مردانه بیشتر تمایل دارم چیکار کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری هستم که تاحالا ارضا نشدم سعی کردم بشم ولی اصلا نمیشم یه 3 دفعه ای هم رابطه ی نزدیکی داشتم اونم در حد دهانی بوده نه چیز دیگه ولی ارضا نشدم ولی ترشح میکنم ارضا نمیشم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانم 27ساله هستم. یک سال از ازدواجم میگذرد. مدتی است که به روابط زناشوئی و نزدیکی سرد شده ام. درصورتی که همسرم تمایل زیادی به رابطه دارد. این موضوع باعث ناراحتی بین ما شده. من قبلا سرد مزاج نبودم. حتی تمایلم به رابطه جنسی خوب بود. اما نمیدونم چرا چند ماهی است که اشتیاقی ندارم. به حدی که وقتی همسرم مرا نوازش میکند یا بوسیدن کوتاه عصبی میشم و هیچ حسی ندارم. این موضوع باعث سردی زندگی ماشده. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: خانم بنده با شما در مورد ترس از نزدیکی صحبت کردن و منم در کنارش بودم از شما کمک می خوام نمی خوام زندگیم خراب شه خواهشا ما رو راهنمایی کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: سرد نیسم اما همسرم میخواهد سر و صدا کنم خجالت میکشم و بلد نیستم هنوز عروسی نکردیم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من (خانم) حدود 5 سال ازدواج کردم و طی این 5 سال با خود همسرم مشکلی ندارم ولی حساسیت شوهرم نسبت به مادرش بدلیل اینکه همسرم در عنفوان کودکی پدرش را از دست داده بوده و احساس دینی که به مادرش یا احساس گناه نسبت به مادرش دارد در زندگی ما یک سری مسائل و مشکلاتی را بوجود آورده و من فکر میکنم این مشکل روز به روز بزرگتر میشود و من واقعا احساس ترس دارم بدلیل اینکه احساس میکنم زندگیم اگر اینجوری پیش بره روبه خطره. لطفا بگید چیکار کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری ۲۸ ساله هستم و مجرد. خیلی تمایل به ازدواج دارم ولی با هر کس دوست میشم یا شرایط ازدواج نداره یا بعد یه مدت بیخیالم میشه. خواستگاری هم ندارم. بخدا دیگه خسته شدم. هر شب با گریه میخوابم. تمام دوستام و دخترای فامیل از من کوچیکتر ازدواج کردن. من چیکار کنم خیلی عصبی و پرخاشگر شدم هر چی میشه زود گریه ام میگیره نامیدم. حتی فکر خودکشی گاهی به سرم میزنه لطفا کمکم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: نامزدم بعد از اولین بوسه لرزش دست داشت و به وضوح ماهیچه صورتشم میلرزید دلیلشو خوشحال میشم بگید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: به علت رابطه ای که با دوست پسرم داشتم روی سینم کبود شده. آیا برطرف میشه یانه؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: منظور از ازدواج فامیلی دقیقا کدام نسبت های فامیلی است؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: پسری ۲۹ ساله هستم که الان یک سال و چهار ماه است نامزد کرده ام ولی بدلایلی هنوز عقد نکرده ام در ابتدا فقط من عاشق بودم و دختر هنوز اصلا من را ندیده بود تا اینکه من به خواستگاری رفتم و با هم از طریق پیامک حرف میزدیم تا اینکه هم من و هم دختر خیلی عاشق هم شدیم طوری که حتی ۵ تا ۶ ساعت از طریق پیامک حرف میزدیم و با تماس های تلفنی در روز روزی چهار تا پنج مرتبه و هر مرتبه در حدود یک ساعت تا دو ساعت صحبت میکردیم من خیلی دوسش دارم ولی الان احساس میکنم نامزدم دلسرد و بی حوصله شده طوری که بعضی وقت ها جواب پیامک ها و زنگ های من را نمیده . در ضمن ما با هم هیچ رابطه جنسی نداریم فقط یکی دوبار من دستش رو گرفتم که با عصبانیت او روبرو شدم لطفا و خواهشا راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من یه دختره 21 ساله هستم. هر روز روزی چند بار مایع سفید رنگی از من خارج می شود. بدون فک کردن به چیزی یا دیدن چیزی. این چیه ؟ آیا منی هست ؟ یا مذی ؟ آیا غسل می خواد ؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دو هفته است عقد رسمی شدیم و همسرم اصرار به برقراری رابطه جنسی مقعدی میکند ما الان در دوره نامزدی هستیم و من میترسم باردارشم . از طرفی شوهرم ادم گرم مزاجی است و مدام میگوید اگه تو این کارو قبول نکنی با شخص دیگه زنا میکنم و این موضوع مرا اذیت میکنه. چطوری بایستی برخورد کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من خانمی 25 ساله هستم و همسرم 27 سالشه حدود دو ساله و نیمه با هم ازدواج کردیم ، خیلی هم همدیگه رو دوست داریم ولی متاسفانه همسرم توی اینترنت فیلم و عکسای ناجور میبینه و توی خیابون چشمش به تیپ خانمای مانتوییه! اوایل ازدواجمون فیلمای بدون سانسور باهم میدیدم ولی من عذاب وجدان میگرفتم و فقط به خاطر او میدیدم ولی الان که میدونه دوست ندارم نمیبینیم اما او هنوز تو اینترنت میبینه و دوست نداره من بفهمم و وقتایی که من نیستم میبینه من نگران زندگیم هستم معتقدم این چیزا علاوه بر گناهش باعث میشه توقعش از من زیاد بشه در صورتیکه من هر کاری میکنم که او راضی باشه حتی لباس پوشیدنم هم توی خونه خیلی متنوعه، لطفا بهم بگید چکنم تا از این رفتارش دست برداره و باهام رو راست باشه و وقتی میفهمم باهام رو راست نبوده چه عکس العملی نشون بدم آخه خیلی سختمه.یه بار هم با ناراحتی بهش گفتم از این کارش بدم میاد و قول داد تکرار نشه ولی متاسفانه فایده ای نداشت فقط پنهان کاریش بیشتر شد.ممنون میشم راهنماییم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری 22 ساله هستم که از 13-14 سالگی خودارضایی میکردم اونهم فقط از روی لباس و مالش (ماهی3-4 بار) وقتی 20 سالم بود ترک کردم ولی الان بعد از 2 سال مجددا این عمل زشتو شروع کردم. من بعد از اینکه تحریک شدم با مالش در عرض کمتر از 1 دقیقه به ارگاسم میرسم میخواستم بدونم که آیا مبتلا به زودارضایی هستم یا نه؟ و چگونه میتوانم این عمل زشتو برای همیشه ترک کنم؟با توجه به اینکه دختری گرم مزاج هستم. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: مدتی است عقدکرده ام .اصلا فکرش را نمیکردم چنین چیزی پیش آید و الان متوجه شده ام نامزدم حالت روانی عادی ندارد. ولی متاسفانه من دیگر باکره نیستم. اگر بخواهم جدا شوم،خانواده ام حتما مسئله ی باکرگی را پیگیری میکنند. ازترس میخواهم خودکشی کنم. تورو خدا راهنمایی کنید. اصلا شرایط خوبی ندارم. ازطرفی هم رفتارهای غیر عادی نامزدم و تهدیدهاش عذابم میده. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: پسری هستم 23 ساله و از لحاظ جنسی خیلی فعالم به طوری که احساس میکنم اگر سکس نکنم دچار مشکلات روانی خواهم شد. متاسفانه به هیچ وجه شرایط ازدواج را هم ندارم. به نظر شما بهترین راه کنترل و یا پاسخ به این نیاز در این مواقع چیست؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

سؤال: در سن ۳۵ سالگی ازدواج کردم و شب عروسی متوجه شدم همسرم به دلیل ناتوانی جنسی قادر به نزدیکی نیست (نعوظ انجام نمی شود) الان ۷ سال از ازدواج ما می گذرد و من همچنان باکره هستم . چند بار هم همسرم به اصرار من به بزشک ارولوژی مراجعه کرد ولی نتیجه ای نگرفت. لطفا ما را راهنمایی کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من و همسرم یک سال پیش عقد کردیم. البته به خواسته همسر و خانواده ها. آدم خوبی است اما اختلاف فرهنگی زیادی بین ماست تا به اندازه ای که من نمیتونم با ایشون در جمع ظاهر بشم. نمیخوام ناراحتش کنم اما نمیتونم همه مسائل را براش تعریف کنم. هم من و هم ایشون در شکنجه ایم. چه رفتاری باید در مقابلشون انجام بدم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: در دوران آشنایی و بیان مسائل با طرف مقابل به طور سریع و طولانی دچار نعوظ میشوم و خیلی تحریک پذیرم به طوریکه اعتماد به نفسم پایین میاد و حتی به خاطر شرم و حیا حالتم رو عوض نمیکنم یا جابجا نمیشم و خیلی اذیت میشم. قبلا استمنا زیاد داشتم ولی مدتیه ترک کردم. لطفا یه راه خوب و اثربخش برا خلاصی از شر این نعوظ سریع پیشنهاد بدید. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: خواستگاری دارم که 4 ماه تلفنی با اطلاع خانواده ها سعی کردیم همدیگه را بیشتر بشناسیم.من 38ساله مجرد و او 32 ساله مطلقه 1بچه داره و ساکن شهری دیگه. همه چیز خوب پیش رفته جز تلفنی حرفهایی که شاید بشه سکس هم نامید زد و من مخالفت کردم او هم به خواسته ام احترام گذاشت و دیگه تکرار نکرد اما چند بار گفته که تو درک نمیکنی من یه پسر کم سن و مجرد نیستم و مردی که قبلا متاهل بوده نیازهاش فرق میکنه و میگه ناراحتیش از اینه که چرا من عکس العمل شدیدی نشون ندادم که گفت اینجوری تا قبل عقد ممکنه با زنهای دیگری بروم. راهنمایی کنید لطفا که چطور منطقی برخورد کنم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی 26 ساله هستم و شاغل کودکی 5/3 ساله دارم که به دلیل اینکه از بدو تولد به دلیل مشغله کاری محبور هستم روزانه 6 ساعت او را تنها بگذارم بسیار بی قراری می کند و وابسته به خودم می باشد و هر روز با گریه و داد و فریاد خواهش می کند که نزد او بمانم. خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید که کار درستی که باید انجام دهم چیست تا روحیه او تخریب نشود. چون بسیار نگران روحیه او هستم کودکم نه قبول می کند در مهد بماند نه نزد والدینم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: میخواستم بدونم خودارضایی چه ضررهایی داره. هم از نظر روحی وهم جسمی. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من با همسرم آمیزش جنسی از ناحیه مقعد داشتم و منی هم داخل مقعد همسرم ریخت من آزمایش ایدز دادم و سالم بودم آیا باز هم احتمال انتقال ویروس به همسرم هست یانه؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: همسرم مشکل زود انزالی داره و همیشه ارضا نمیشم بخاطر همین خودارضایی میکنم ولی بعد از خودارضایی احساس تنفر بهم دست میده. نمیدونم چه کنم چون از نظر جنسی گرم مزاج هستم ولی همسرم سرده و زودانزال. انواع روشهای درمانی گیاهی-دارویی-روشی که شما تو وبلاگ دارید امتحان کردیم اما نتیجه نگرفتیم شما بگید که ما چه کنیم ,خودارضایی چه ضررهایی برا من داره؟  (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: من هفده ساله و دوست دخترم شانزده ساله. ما میخواستیم باهم رابطه داشته باشیم دفعه اول من جلو تحریکمو گرفتم. میشه بگید بعد رابطه ماچه عوارض روحی و جسمی در انتظارمونه یعنی ممکنه عشقمون بهم کم شه یاکلا چه عوارض روحی و جسمی رومون داره برای یکبار رابطه؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: نامزد من واسه سکس مقعدی راضیه. اما من تا حالا باهاش انجام ندادم. فقط سکس دهانی داشتیم، چون شنیده بودم سکس مقعدی خیلی بیشتر از تحریک واژن باعث وابستگی شدید دختر به این نوع سکس میشه. چون من هرگز از طریق سکس دهانی و هر تلاشی نتونستم در روابطمون ارضا شم (اما نامزدم همیشه در روابطمون ارضا میشه) مایل به انجام این سکس هستیم. البته خیلی کنترل شده و محدود. فقط ترسم وابستگی نامزدم به این سکسه. چون دانشجوی یه شهر دیگس و دیر به دیر همو میبینیم نمیخوام به این سکس وابسته بشه. آیا وابستگی به سکس مقعدی در کار هست؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: خانمی 29ساله هستم و از 19سالگی ازدواج کرده ام و 1 فرزند دارم. حدود 6 سال پیش از همسرم جدا شدم. از لحاظ جنسی بسیار تحریک پذیر و گرم هستم ولی بدلیل شرایط از ارتباط با جنس مخالف جلوگیری میکنم. مدت 2 سال است هر ماه به مدت 1تا 2 هفته چه در خواب و چه بیداری مایع آبکی شبیه ادرار و با فرق اینکه از رحم خارج میشود را دارم. به بهداشت خود خیلی اهمیت میدهم و اخیرا سونوگرافی داخل واژن و تست سرطان هم انجام داده ام و کاملا سالم هستم ولی علت این ترشحات رو نمیدونم. مقدارش خیلی زیاده در حدی که اوایل فکر میکردم ادراره و سونوگرافی مثانه هم انجام دادم ولی مشکل از اون نیست, خودم فکر میکنم چون آمیزش جنسی ندارم اینطور هستم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال:  من پارسال تیر ماه از همسرم جدا شدم. باکره هستم هنوز، و بعد از طلاق هم هیچ نوع رابطه ای نداشتم. ولی ماه پیش پریود نشدم. این ماه هم هنوز خبری نیست آیا احتمال میره که باردار باشم؟ میدونم شاید مسخره باشه، ولی خیلی این موضوع داره اذیتم میکنه، البته شاید از حساسیت شدیدی که بعد از طلاق گرفتارش شدم نشات گرفته باشه. ممنون میشم راهنماییم کنید.  (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: مدت دو هفته میشه که با نامزدم عقد کردم. تا قبل از عقد حتی با تصور رابطه جنسی حالت نعوظ بهم دست میداد اما حالا که پیش خانمم میرم از رابطه لذت میبرم ولی حالت نعوظ پیدا نمیکنم. لطفا راهنمایی فرمایید.  (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: پسر بچه ای سه ساله دارم که از رفتن بین بچه های هم سن و سال خودش هراسان میشه اما وقتی بین ما بزرگترها هست راحته و با اسباب بازی هاش بازی میکنه. این در حالیه که بچه خیلی مؤدب و اجتماعیه. البته پدرش خیلی هواشو داره و همیشه نگرانه که مبادا براش بین بچه ها اتفاقی بیوفته. بگید چکار کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری بیست ساله هستم در سن 8 سالگی مورد تجاوز قرار گرفتم و از ناحیه واژنم خون اومد. به هیچ کس چیزی نگفتم. الان برام خواستگار اومده. نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید چکار کنم  (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: مدت 8 ساله ازدواج کردیم یه بار باردار شدم اما بچمو سقط کردم. همسرم مخالف باردار بشم اما من دلم بچه میخواد لطفا بگید چطوری راضیش کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: عاشق یه آقایی شدم. باهاش رابطه برقرار کردم و قرار شد بیاد خواستگاریم. یه بار همون اوایل آدرس خونمنو بهش اشتباهی دادم چون نمیخواستم آدرس منزلمونو پیدا کنه. حالا که به این موضوع پی برده میگه تو دروغ گویی و خواستگاریم نمیاد. چکار کنم خیلی دوستش دارم. بگید چطوری نظر اونو به خودم جلب کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

 

سؤال: مدتیه با همسرم ازدواج کردم اما هر وقت شوهرم میخواد باهام نزدیکی کنه خودمو سفت میگیرم و نمیتونه دخول انجام بده. دست خودم نیست. دوبار هم مشاوره رفتم ولی فایده نداشته. لطفا راهنمایی کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: خانمی 30 ساله هستم. شوهرم 31 سالشه و یه فرزند دو ساله دارم. خیلی به رابطه جنسی علاقه دارم ولی شوهرم زیاد علاقه نداره. چطوری میتونم اونو به رابطه جنسی راغب کنم. نمیخوام به گناه بیوفتم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

 

سؤال: با این که از نعوظ کافی برخوردار بودم ولی دلم میخواست مدت دوام اون بیشتر باشه برای همین مدتی از قرص سیلدنافیل استفاده کردم و اثرات خوبی داشت. الان حس میکنم دیگه اون قرص روم اثر نداره و با این که هنوز اونو قبل از نزدیکی استفاده میکنم ولی وضعیت دوام نعوظم به حالتی برگشه که قرص مصرف نمیکردم. میخواستم بدونم باید چکار کنم و علتش چیه؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: آقایی 22 ساله هستم. بسیار هاتم همیشه دلم میخواد خودمو تحریک کنم و برام فرقی نمیکنه کجا باشه تو تاکسی تو مترو تو خیابون یا هرجای دیگه زن یا دختری ببینم دوست دارم خودمو به اون بمالم. چند ماهیه نامزد کردم. خوشبختانه نامزدم هم خیلی هاته، ولی با این حال هنوزم وسوسه تحریک شده با بقیه دست از سرم برنمیداره بگید چکار کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی 45 ساله هستم. شوهرم مدت 3 ماهه با من صحبت نمیکنه. تو یه خونه هستیم اما صحبتی نمیکنه. خیلی بهم فشار میاد. شدیدا نیاز به هم صحبتی باهاش دارم ولی اون برای عذرخواهی پا جلو نمیذاره. چیکار کنم میترسم این بارم خودم برم جلو و اون متوجه تقصیراتش نشه. لطفا کمکم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: دختری ده ساله دارم که در سن 5 سالگی توسط یکی از اقوام (پسر یازده ساله) از نظر جنسی مورد اذیت و آزار قرار گرفته. تا حالا به من چیزی نگفته بود. الان خودم نگرانه. من اونو پیش دکتر زنان بردم و گفتند سالمه. اما خودم میترسم خیلی نگرانشم و خواب آسوده ندارم لطفا بگید با این نگرانی و اضطراب چکار کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

 

سؤال: دختری 28 ساله هستم. بدلیل خارش در ناحیه انتهایی واژن به ماما مراجعه کردم. ایشون در هنگام معاینه انگشت خودشونو داخل کرد و گفت پرده بکارت شما آسیب دیده. در صورتی که من تا به حال به هیچ عنوان نه رابطه ای داشته ام و نه چیزی داخل کرده ام. خیلی استرس دارم. تو رو خدا کمکم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: پسری 12 ساله دارم. سال اول راهنماییه. با این که هوش خوبی تو کارهای فنی داره و اهل کاره اما تو درساش به خصوص تو درس ریاضی مشکل داره. حتی ساده ترین عملیات ریاضی رو متوجه نمیشه. تو مرکز مشاوره ازش تست هوشی گرفتند گفتند مشکل نداره. نمیفهمم علت عدم یادگیریش چیه. لطفا کمکم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: با نامزدم رابطه داشتم. جهت معاینه بکارت به متخصص زنان مراجعه کردم گفتند پرده شما از نوع ارتجاعیه و آسیبی ندیده اما من برگه سلامت نگرفتم. الان که یه بار دیگه رابطه داشتم جهت معاینه و دریافت برگه سلامت مراجعه کردم ایشون گفتند که پردتون کمی آسیب دیده و نمیتونم برگه سلامت بدم. از ایشون راه کار خواستم گفتند دو هفته دیگه برای معاینه مجدد مراجعه کن اگه به وضعیت سابق برگشته باشه میتونم بهت برگه سلامت بدم. خیلی نگرانم. به نظر شما چند درصد احتمال داره که پرده بکارتم خود به خود به وضعیت اول برگرده؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

  

سؤال: پسری 26 ساله هستم که خیلی چاق هستم. اندازه آلتم کوچیکه و داخل رفته. من قبلا نامزد داشتم که به همین دلیل بهم خیانت کرد و از هم جدا شدیم. لطفا بگید چیکار کنم. آیا با عمل جراحی مشکلم حل میشه؟ به چه پزشکی بایستی مراجعه کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال: خانمی 29 ساله و دارای یه فرزند دو ساله هستم. با همسرم ارتباط جنسی دارم اما هیچ وقت ارضا نشدم. به نظر شما مشکل از منه یا از شوهرم؟  (بازگشت به صفحه پرسش ها) 

 

سؤال: پسری 10 ساله دارم. بسیار شیطونه و کارهای خطرناکی انجام میده انگار از هیچ چیز نمیترسه. پر حرفه طوری که همه ازش فراریند. دائم با برادر کوچکترش تو خونه جنگ و دعوا دارند. اصلا حرفمو گوش نمیده. هیچ وقت یه جا بند نمیشه. دایم مثه فرفره به دور خونه میچرخه. تو مدرسه هم معلماش از دستش کلافه شدند. چند بار مشاوره رفتم اما فایده نداشته. لطفا کمکم کنید. (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

 

سؤال: نمیدونم شما در خصوص وضعیت تحصیلی و روشهای مطالعه هم مشاوره میدید یا نه. فرزندم کلاس دوم راهنماییه اصلا درس نمیخونه. همش باهاش جر و بحث داریم . دیگه خستم کرده نمیدونم چیکار کنم. حالا هم نزدیکه ایام امتحاناتشه. لطفا بگید تو این ایام چطور به درس خوندن تشویقش کنم؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)  

 

سؤال: پسری 19 ساله هستم. هیچ هدفی تو زندگیم ندارم. از بلاتکلیفی خسته شدم. همش به این و اون میپرم. تمرکز و قدرت فکر کردن ندارم. بسیار نا امیدم. میتونید کمکم کنید؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها)

 

سؤال:با دوستم رابطه داشتم. مقداری از پیشاب اون (مایع قبل از منی) روی واژنم ریخته شده. میخواستم بدونم ممکنه از این طریق بارداری پیش بیاد؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها) 
 
سؤال: الان فصل امتحانات بچه هاست اما پسر من اصلا درس نمیخونه. بگید چیکار کنم که به درس و مدرسه اش بها بده. (بازگشت به صفحه پرسش ها) 
 
سؤال: چند وقتیه دختر 8 سالم با صورتش ادا در میاره. یعنی مثه اینه که یه قسمت از صورتش هی بالا بره. چند بار دعواش کردم ولی بازم به کارش ادامه میده. معلم مدرسه شونم از این کار اون گله داره. خودش میگه دست خودم نیست. به نظرتون مشکل اون چیه؟ راست میگه دست خودش نیست؟ (بازگشت به صفحه پرسش ها) 
 
سؤال: میخواستم بدون طول و قطر آلت مرد ارتباطی با کسب لذت جنسی در زن داره یا نه؟  (بازگشت به صفحه پرسش ها)
 
سؤال: آقایی 33 ساله هستم. از بچگی علاقه به همجنسم داشتم. اوایل مفعول بودم ولی بعدها فاعل شدم. الانم که به این سن رسیدم علاقه ای به جنس مخالفم حس نمیکنم. همش دنبال هم جنس های خودم هستم. دوست دارم بهشون لذت برسونم. در حال حاضر بعضی وقتها فاعل و بعضی اوقات مفعول میشم. یه بارم ازدواج کردم که بنا به دلایلی به هم خورد. خودم از این وضعیت اصلا راضی نیستم. دلم میخواد منم مثه بقیه مردا به جنس مخالفم علاقه داشته باشم. لطفا کمکم کنید.  (بازگشت به صفحه پرسش ها)
 
سؤال: دانش آموز دوره پیش دانشگاهی هستم. دلم میخواد تو کنکور قبول شم اما همش سر کامپیوترم و بازی میکنم و اصلا دست خودم نیست و نمیتونم جلوی خودمو بگیرم. هر روز 5-6 ساعت از وقتمو میگیره. وقتی میبینم بقیه بچه ها مشغول مطالعه برای کنکورند از خودم بدم میاد و شدید مضطرب میشم. تو رو خدا کمکم کنید از این اعتیاد لعنتی (بازی با کامپیوتر) راحت شم. (بازگشت به صفحه پرسش ها)