رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

سؤال در خصوص شکل ظاهری آلت تناسلی

 

پرسش: سلام ب شما. من ی سوال در مورد آلت داشتم من 4 ساله ک خود ارضایی میکنم و الان ترک کردم ولی هنوز ی مشکلی دارم  اون اینه ک آلت سرش پایین و سمت چپه و از چند جا احساس میکنم ک شکسته لطفا کمکم کنید و بگید چیکار کنم؟

 
پاسخ: درود. پرسش شما در حیطه تخصص بنده نیست. بهتر است جهت معاینه... (مشاهده ادامه پاسخ)    
  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد