رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی، زود انزالی و ورزش کگل

 

پرسش: سلام خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز. شاید من اولین نفری هستم که این سوالو میپرسم . من 8 ساله که خود ارضایی دارم و متاسفانه زود ارضایی شدید دارم در حد چند ثانیه ارضا میشم .حدود 2 ماه تمرین های کگل (pc) انجام دادم ولی بی فایده است میخواستم بدونم من مشکل دارم یا تمرینها و راه صحیح رسیدن به زمان انزال طولانی دائم چیست؟ با تشکر.   
 
پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی قبل از هر تمرینی ابتدا بایستی... (مشاهده ادامه پاسخ) 
 
    
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد