رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

نگرانی من از بی اهمیتی و تنفر نامزدم از رابطه جنسی

 

پرسش: با سلام،بنده(متولد16/12/1368) تقریبا یک ماهی است که با دختر عمه ام(متولد29/11/1377)نامزدیم.ایشون نسبت به مسائل زناشوئی مثل مثلا بوسیدن و مالیدن همدیگه و حتی حرف زدن در رابطه با این موضوعات حتی پشت تلفنی متنفره و میگه از این حرفا بدم میاد و دیگه نزن تا جائیکه حاضره چند روز بهش زنگ هم نزنم آخه من خودم تهران و ایشون شیرازه و هر ماهی شاید یک بار همدیکه رو ببینیم و من واقعا شدیدا احساس نیاز میکنم و هرچی بهش میگم میگه مشکل خودته و براش اصلا مهم نیست.
1-بنظر شما این موضوع و خصوصا بی اهمیتی خانمم نسبت به این موضوع میتواند مسئله نگران کننده ای در زندگی آینده ما باشد یا اینکه طبیعی است؟
2-آیا این بی میلی خانمم نسبت به این کارها(بوسیدن و...) میتواند بخاطر سن خانمم(یک هفته از 15سالگی اش رفته) و یا احیانا اختلاف سنی مان(تقریبا9سال)باشد؟
3-لطفا راهنمایی نمائید که چگونه باهاش رفتار کنم آخه هرچی واسش توضیح میدم براش مهم نیست.احساس می کنم درکم نمی کند/
 
پاسخ: درود بر شما. با توجه به صحبتهای شما در حال حاضر برای رفتار ایشان دو احتمال مطرح است: نخست این که ممکن است ایشان هنوز به شما به عنوان...   (مشاهده ادامه پاسخ)
        

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد