رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی


سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی

الف) هدف از راه اندازی سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی، ایجاد امکان مشاوره و پاسخگویی به سؤالات هموطنانی است که امکان مراجعه فوری یا حضوری به روان شناس یا مشاور را نداشته و نیازمند دریافت راهنمایی در برخورد با مشکل خود هستند.

ب) اعتماد دو جانبه میان طرفین یک رابطه درمانی (درمانگر و مراجع)، ابتدایی ترین و چه بسا مهمترین اصل در فرایند مشاوره است. اهمیت این موضوع به ویژه در جریان مشاوره های غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) که طرفین رابطه رو در روی یکدیگر قرار ندارند، بیشتر نمایان می شود. لذا رازداری، عدم سوء استفاده از اطلاعات دریافتی مراجعین، و نیز حفظ حریم آنها مهمترین وظیفه یک درمانگر متعهد است. بی شک تیم کارشناسان ما نیز که دانش و صلاحیت حرفه ای آنها توسط سازمان نظام روانشناسی کشور مورد تأیید قرار گرفته، جملگی بر میثاق خود مبنی بر حفظ اسرار مراجعین متعهد بوده و به همه بازدیدکنندگان اطمینان می دهند که تمامی اطلاعات دریافتی از آنها محرمانه تلقی شده و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث دیگری قرار نمی گیرد.

ج) خدمات ارائه شده در این سامانه به منزله مداخله موقت در بحران بوده و به هیچ عنوان جایگزین جلسات رواندرمانی و مشاوره حضوری نیست.

د) برخی از موضوعات قابل طرح در سامانه مشاوره غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) عبارتند از: اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس، مسائل عاطفی و رفتاری کودکان، نوجوانان و جوانان، مشاوره پیش از ازدواج، اختلافات زناشویی، مسائل جنسی مرتبط با سنین مختلف.


نظرات 8 + ارسال نظر
پونه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 03:16

باسلام. توروز ششم پریودیم فیلم سکسی دیدم و حس لذت و خواستن بهم دست داد بعدش ترشحات کم خونی داشتم ایا بکارتم اسیب دیده

همچنین مالش واژن بون دخول ، برای ارضا شدن اسیبس به پرده میرسونه؟؟ باتشکر

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

فاطیما جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 15:24

با سلام من ودوست پسرم هفته ای 2بارهمدیگرو ارضامیکنیم.دخول صورت نمیگیرد ولی الت جنسیمان باهم درتماس است.موقع ارضاشدن ایشون اب منی اش کاملا داخل واژنم شد ومن زودپاکش کردم ئاحتمال حاملگی وجود داره؟اگه داره من چکارکنم؟

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

شایان چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 12:11

با سلام
چندینه باری با نامزدم ارتباط جنسی داشتم اما دخولی صورت نگرفت و نامزدم نیز باکره هست
در اخرین رابطه من ارضا نشدم و فقط الاتمون از رو باهم در تماس بودند.
اما 12روز پس از ان در ادرار خانومم لکه ی قهوه ای دیده شد و مدت زمان قاعده گیش هم ب تاخیر افتاده.
ایا احتمال حامگی هست؟
ممنون

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

niloo شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:52

با سلام من دختری 22 ساله ام 1 سال پیش به اجبار (تجاوز) رابطه جنسی از پشت داشتم که اسیب دیدم چین دور مقعدم بلند شده اسیب دیده ولی مشکل جدی ندارم حالت تنگیشو حفظ کرده فقط از لحاظ ظاهری.از پشت نمی تونم و نمی خوام رابطه داشته باشم.از لحاظ روحی داغونم.باید چیکار کنم به کی مراجعه کنم.ممنون. قبل ازدواج معاینه از جلو و عقب اجباریه؟

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 16:47

سلام.اقای دکتر من پسری۱۵ساله هستم.من حدود یک سال پیش از پشت درون خود میله ای وارد کردم و تا دو روز ادارم همراه با خون بود و از ان پس من هر وقت جنب میشدم یا استمنا میکردم مقداری از اب منی ام از پشت خارج میشد و هنوز هم ادامه دارد برای رفع این مشکل چی کار باید بکنم خواهش میکنم جواب بدین.ممنونم

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

یه دختر دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:07

سلام ایا ممکنه به مرور زمان الت تناسلی تغییرشکل دهد در ضمن من دخترم و هنوز ازدواج نکردم

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

MG چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:17

ای کاش تلفن ثابت هم برای گرفتن مشاوره تلفنی در درسترس قرار می‌دادید! امکانش نیست؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 11:49 http://ashgh1392blogfa.com

با سلام دختری ۲۲هستم که مدت ۱سال پیش با پسری که ۶سال از خودم کوچکتر واز بستگان نزدیکمان میباشد رابطه ی دوستی برقرار کردم وپس از مدتی به اوعلاقه مند شدم واوهم به من ابراز علاقه کرد.واین ابراز علاقه باعث شد تا مابه برقراری رابطه گناه با هم کشیده شویم از اولین دیدار مخفیانه که فقط بوسه بود وادامه ی این دیدار ها که به لب گرفتن ولمس کامل بدن منجر شد وهر دومابه برقراری کامل رابطه تمایل داریم یعنی دخول کامل اواقدام هم کرد اما به دلیل درد زیاد من به طور کامل اجازه ندادم الت خود را در دستگاه تناسلی من وارد کند امااوانگشت دستش را تا انتها وارد واژن من کرد وبیرون اورد وشاید این کار را به مدت نیم ساعت پشت سر هم ادامه داد واخرین باری هم که خواست دخول را انجام دهدمن پریود بودم واوفقط سرالتش راداخل برد ودباره بیرون کشید ومن علاوه بر این که از گناه خود به شدت پشیمانم از این که پرده ی بکالتم هم پاره شده باشد میترسم لطفا راهنمایی ام کنید وسوال دیگر اینکه ایادخول از پشت هم باعث حاملگی میشودیانه؟

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد