رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

مصرف آمفتامین همسر و درخواست راهنمایی

 

پرسش: سلام استاد محترم. من ۳۰ سال سن دارم و به تازگی متوجه شدم همسرم امفتامین استفاده می نماید و در حال حاضر سر کار نمیرود و چون تمام وظایف منزل و هزینه های مالی به عهده من است درخواست راهنمایی دارم . باتشکر ( مشاوره حضوری درخواست دارم )

  

پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی با توجه به پیش شماره تلفن همراه شما به نظر میرسد مشاوره حضوری امکان پذیر نباشد لذا در صورت نیاز به مشاوره حضوری بهتر است به... (مشاهده ادامه پاسخ)     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد