رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

مشاهده خیانت مادر و تنفر از او

 

پرسش: باسلام. مادرم در گذشته به پدرم خیانت کرده من از بچگی شاهد بودم مدتی بود که خودم رو قانع کرده بودم که اونم دلایل خودشو داشته اما الان باز فکرمو خیلی درگیر کرده.نمیدونم هم خیلی دوستش دارم هم از مادرم تنفر دارم من متاهلم با همسرم هم رابطه خوبی دارم. وقتی به این موضوع فکر میکنم اعتماد به نفسم پایین میاد و اعصابم خیلی خرد میشه. لطفا راهنماییم کنید  

 

پاسخ: دوست گرامی علی قول خودتان این رفتار مادرتان در آن زمان دلیل قانع کننده داشته که حتی اگه دلیلش هم قانع کننده نبود نیازی نیست که... (مشاهده ادامه پاسخ)        

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد