رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی و ارتباط آن با بچه دار شدن

 

پرسش: سلام ببخشید من یه دختر۲۲ساله هستم و ۵ساله نامزد کردم .من از کلاس سوم ابتدایی تا یک و نیم ماه پیش خود ارضایی از طریق لبه های نزدیک به چوچوله دارم و هیچ وقت به واژنم نزدیک نشدم و چیزی وارد واژنم نکردم و از گناهش و عوارضش خبر نداشتم تا حدود یک و نیم ماهه پیش که فهمیدم و ترک کردم.من تو این ۵ساا با نامزدم رابطه جنسی داریم ولی هنور خونه بخت نرفتیم ولی وقتی ما باهم هستیم و کار دخول انجام میشه خیلی خوبه و من به خوبی لذت میبرم.انشاالله قراره ما تقریبا چند ماه دیگه بریم خونه بخت .حالا سوال اصلی من اینه من خود ارضایی داشتم و بعد از اینکه ما رفتیم خانه بخت و خواستیم بچه دار بشیم.آیا من حامله میشم؟آیا من بچه دار میشم؟بخدا انقدر ذهنمو مشغول کرده دارم دیوانه میشم.اگه میشه کمکم کنید و جواب رو رک بهم بگید.
 
پاسخ: درود بر شما. خود ارضایی... (مشاهده ادامه پاسخ)    
   
 
نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:56

با سلام
من و نامزدم یک ساله باهم نامزدی کردیم اما هنوز ازدواج نکردیم اما موقع سکس هیچ تغیری در اون نمیبینم و هرموقع ازش میپرسم ک لذتی میبری یا نه پاسخ میدهد نه .با اینکه من تمام جاهای حساس بدن وی را میخورم و لمس میکنم تا ب خوبی تحریک شود اما باز هم او لزتی نمیبرد البته ما از طریق لای پایی سکس میکنیم.میخاستم ببینم چ کاری باید بکنم تا نامزدم لذت ببرت و ارگاسم شود؟
با تشکر .

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد