رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

نزدیکی در روز بعد از قاعدگی و احتمال بارداری

 

پرسش: سلام.دختری 24 ساله هستم و باکره.یک روز بعد از پریودی با نامزدم ارتباط جنسی داشتم بدون لباس. حس کردم کمی از منی او روی آلت تناسلی من ریخت. خواهش میکنم من را راهنمایی کنید آیا با وجود اینکه پرده بکارت داردم امکان حاملگی هست؟باید چکار کنم؟ اگه جوابم شخصی برای ایمیلم بفرستید یک دنیا از شما ممنونم. ترخدا هرچه زودتر جوابم بدید

 
پاسخ: درود بر شما. همانطور که خون قاعدگی از پرده بکارت عبور کرده و به خارج واژن منتقل می شود،...(مشاهده ادامه پاسخ)      
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد