رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی و عدم احساس گناه از انجام آن

 

پرسش: با سلام و خسته نباشین خواهش میکنم اگه ممکن هست جوابه منو بدین من پسر 21 سالمه از 3 راهنمایی خودارضاییو شروع کردم الانم خودارضایی میکنم تا پارسال وقتی خودارضایی میکردم عوارضشم هم جسمن هم روحن حس میکردم ولی الان با این ک بعضی وقتا هفته ای 2 3 بارم این کارو میکنم بازم احساس گناهو پشیمونی نمیکنم چون وقتی نیازش هست پس باید یجوری برطرف بشه واقعا احساس بدی ندارم لطفا کمکم کنین

 
پاسخ: درود بر شما.دوست گرامی لطفا جهت دریافت پاسخ و راهنمایی جامع به... (مشاهده ادامه پاسخ)    
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد