رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رابطه از پشت و بی اختیاری مدفوع

 

پرسش: من دختر 22 ساله هستم 5سال پیش رابطه داشتم به علت بی اطلاعی و سن کم،گول خوردن ،ساده بودن...... از ناحیه مقعد والان احساس می کنم دچار بی اختیاری بو مدفوع شدم،و شل شدن عضلات این ناحیه شده و مدت هاست از این اتفاق پشیمونم و هر روز توبه می کنم،و بیشتر دعا ها واسه توبه رو خوندم تا شاید خدا ببخشه من و به غیر از عذاب وجدان چیزی واسم نمونده الان نمی تونم ازدواج کنم به این دلیل،اگه معاینه شم توسط پزشکی قانونی.......،آیا درمانی و دارویی به غیر جراحی و به صورت موضعی که به سفت شدن عضلات این ناحیه و بیرون زدگیش هست؟؟خواهش می کنم لطفا من زودتر راهنمایی کنید
 
پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی، نگران نباشید. توصیه میکنم جهت... (مشاهده ادامه پاسخ)     
 
         
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد