رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

دلیل سوزش ادرار

 

پرسش: سلام خواهش میکنم به سوالم جواب بدین خیلی فوریییی. من یه مدت دچار سوزش ادرار شدید شدم و به دکتر مراجعه کردم و بعد از انجام آزمایش خون و ادرار و منی دکتر گفت مشکلی نیست امام بعد از گذشت یک ماه هنوز دچار سوزش ادرار هستم و احساس میکنم مجاری ادرارم کامل تخلیه نمیشه و اخر ادرار هم مایعی مانند منی ازم خارج میشه....
مشکل من عفونت هست؟

 
پاسخ: درود. پاسخگویی به سؤال شما از حیطه تخصص بنده خارج است لطفا به... (مشاهده ادامه پاسخ)     
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد