رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی و شرکت در آزمون خلبانی

 

پرسش: سلام من سال آینده میخوام در رشته خلبانی آزمون بدم و یکی از تست هایه بدنیش آلات جنسی هستش.که چسبیدگی وعادت خود ارضاییو تست میکنن. من پنج سال و نیم خودم رو ارضا میکردم و به خودم قول دادم این کارو تا آخر عمرم نکنم والان 2 هفته هستش که این کارو نمیکنم و احساس راحتی دارم. حالا سوالم اینه که اگه این کارو نکنم تا سال دیگه همین موقع عوارضش از بین میره؟ آیا اونا تو تست میفهمن که قبلا این کارو میکردم؟ لطفا جواب 2 تا سوالمو بدید برام خیلی مهمه ممنون

پاسخ: درود بر شما. اگه عوارض جدی ایجاد... (مشاهده ادامه پاسخ)      
  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد