رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

بی توجهی در خانواده و احساس نیاز به دوستی با جنس مخالف

 

پرسش: سلام-من همه ی سوالات رو خوندم به اضافه ی پاسخ ها.من متولد هفتادو هفت هستم و مث همه دچار خودارضایی شدم البته ارادم خیلی قویه و هر وقت بخوام انجام نمیدم ولی بعضی وقتا نمیتونم انجام ندم و برا همین دارم دنبال یه راه حل میگردم.واسه این راه حل بسیاری از سایت هارو خوندم.یکی از راه حل ها داشتن دوست دختر و ایجاد رابطه عاطفی بود و حالا موندم سر دوراهی...به نظرتون اینکار بده یا خوب؟ من یه پسر 16ساله هستم. من هدفم از داشتن دوست دختر رابطه جنسی نیس و از این کارا حالم بهم میخوره واصلا دوس ندارم وطرفشم نخواهم رفت. فقط در حد حرف زدن با گوشی و دیدن توی خیابون هستش. تو خونواده ما اصلا به من توجه نمیکن و برا فرار از تنهایی میخوام یکی رو داشته باشم
یه دختر هم مد نظرم هس حالا موندم چیکار کنم؟ اگه زحمتی نباشه راهنماییم کنید.ممنون. این مشکل خیلی از دوستامه
 
پاسخ: درود بر شما. حکایت شما حکایت از چاله در اومدن و افتادن تو چاهه. دوست گرامی اگر تا به حال بصورت تصویر سازی ذهنی مقدمات خودارضایی خودتونو فراهم میکردید مطمئن باشید... (مشاهده ادامه پاسخ)     
  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد