رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

پارگی کاندوم و احتمال باداری با مایع پیش از منی

  

پرسش: با سلام .من برای اولین بار با نامزدم رابطه جنسی داشتم و از کاندوم هم استفاده کردم قبل از اینکه کاندومو بذارم  پنج دقیقه قبلش از التم یکی دو قطره مایع صاف و روشن امده بود که من اصلا متوجه نشده بودم وقتی که میخواستم رابطه رو شروع کنم این یکی دو قطره رو با دستم پاک کردم و دو دقیقه بعد که کاندومو گذاشتم دستم که اغشته به اون دو قطره مایع بود رو هموجوری خشک کردم و کاندمو گذاشتم ایا ممکنه بعد خشک کردن دستم اثری از اون دو قطره مایع مونده باشه و به کاندم اغشته شده و بعد که التمو داخل کردم حاملگی اتفاق افتیده باشه؟ سوال دوم:وقتی در حال نزدیکی بودم البته با کاندوم بعد دو دقیقه که منی من اومد قبل از اینکه منی بیاد التمو در اوردم و گذاشتم روی پای نامزم یعنی 10سانت از الت تناسلی نامزدم دور بود و منی من اومد بعد یه دقیقه بعدکه میخواستم کاندومو در بیارم دیدم کاندوم پاره شده ایا ممکنه وقتی داخل بوده پاره شده و باعث حاملگی شده باشه؟ ولی تا جایی که خودم میدونم فکر نکنم از منی من داخل ریخته باشه شاید بعد اینکه گذاشتم روی پای نامزدم پاره شده. بعد که به الت نناسلی نامزدم دست زدم دیدم خیسه ازش پرسیدم این خیسی از خودته گفت نمیدونم. 
 
پاسخ: هر چند احتمال بارداری به شیوه مذکور بسیار ضعیف است اما... (مشاهده ادامه پاسخ)    
  

نظرات 1 + ارسال نظر
samand شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:21

با سلام من پسری 23 ساله هستم که از13 سالگی خود ارضایی می کنم و تقریبا کار هر روزمه!واقعا خسته شدم چند بار خواستم که ترک کنم نتونستم،ازتون خواهش می کنم که راهکار عملی که بتونم انجام بدمو نشون بدین،حتی آلت تنسولیم انگار پیر شده از لحاظ ظاهری،خیلی نگرانم
لطفا کمک کنید

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد