رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی به منظور جنب نشدن

 

پرسش: سلام من 22 ساله هستم . از 13 سالگی خود ارضایی میکنم یه زمان تصمیم به ترکش گرفتم ولی بعدش تقریبا هر روز خود ارضایی میکردم ولی الان هفته ای دو بار انجام میدم. دلیل این کارم اینه که از جنب شدن متنفرم وقتی که از خواب پا میشم و میفهمم که جنب شدم از دیدن اون خواب عذاب وجدان میگیرم . نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید. ممنون. 
 
پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی جنب شدن یکی از ویژگی های... (مشاهده ادامه پاسخ)     
 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد