رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی و عدم توانایی در ترک آن

 

پرسش: سلام . من دختری 14 ساله هستم و از بچگی خود ارضایی داشتم . اصلا نمیتونم ترکش کنم . حتی چند باری قسم هم خوردم که دیگه نکنم ولی نمیشه . سعی میکنم بهش فکر نکنم ولی نمیشه . تو رو خدا کمکم کنید و یه راه به من نشون بدین . من نمیخوام آیندمو خراب کنم .

 
پاسخ: درود بر شما. معمولا هر چه را که بخواهیم به آن فکر نکنیم بیشتر به فکر می آید و لذا بهتر است به جای فکر نکردن به آن موضوع... (مشاهده ادامه پاسخ)        
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد