رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

احتمال بارداری و وجود اسپرم در مایع شفاف پیش از خروج منی

 

پرسش: سلام وخسته نباشید خدمت شما.ی سوال دارم ک ذهنمو بد مشغول کرده من با دوستم رابطه داشتم ولی دخولی انجام نشد فقط مالیدن اندام تناسلی بهم بود ولی من قبل از اینکه این کا رو انجام بدم ارضا شده بودم وازنماندن مایع منی در دستگاه تناسلی ام مطمن بودم. بعد از 20 دقیقه شروع به مالیدن اندام تناسلی کردیم ولی احساس میکردم ی مایع شفاف از من خارج میشود ولی ب مقدار کم وهرچند بار بادستمال پاکش میکردم میخوام بدونم آیا احتمال بارداری هست.توروخدا زود جوابمو بدین آخه قصدمون ازدواجه ممنون میشم

 
پاسخ: درود بر شما. این مایع شفاف و لزج،... (مشاهده ادامه پاسخ)      
  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد