رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی در حمام و احتمال آسیب به پرده بکارت

 

پرسش: سلام.من یه سوالی دارم که مدتهاس ذهنمو درگیر کرده.دختری هستم21ساله.در دوره راهنمایی خودارضایی میکردم بدون اینکه بدونم خودارضاییه.الان خییییییلی کم شده،ولی سعی به ترکش دارم.خیلی وقت پیشا که روزای آخر پریودیم بود و تقریبا خونی نمیومد رفتم حمام،پاهامو بهم فشردم تا ارضا شوم(تا به حال هم در هنگام خودارضایی چیزی داخل مهبل نکردم)بعد از اینکه از حمام اومدم یه مقداری خون دیدم،دردی هم نداشتم.الان خیلی نگرانم که نکنه پردم پاره شده باشه.فقط پاهامو بهم فشردم.موقعیت رفتن برای معاینه هم ندارم،ولی خییییلی نگرانم،آیا به نطر شما امکان پاره شدن هست؟؟

 
پاسخ: سلام... (مشاهده ادامه پاسخ) 
   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد