رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی افراطی و عدم موفقیت در ترک آن

 

پرسش: باسلام ،پسری هستم۲۲ ساله،من حدودا۶سال است که خود ارضایی میکنم ومتاسفانه در انجام این عمل افراط بسیار زیادی داشته ام گاهی اوقاط شاید ۵تا۶ بار در روز،به خاطر انجام این عمل دچار مشکلات بسیارزیاد روحی وروانی شده ام ومطمنم انزال زودرس هم دارم به گونه ای که با کوچکترین عمل تحریک کننده بشدت واکنش نشان میدم،ترک کردن این عمل برای من جزو محالات شده با وجود تلاش ودفعات ترک زیاد بیشترین زمانی راکه تونستم ترک کنم۱۳ روز بوده، خواهش میکنم به من کمک کنید 
 
پاسخ: درود بر شما. اگه بخوام به صورت کلی عرض کنم بایستی بگم که بهترین شیوه،... (مشاهده ادامه پاسخ) 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد