رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

ویژگی های تحریک، نعوظ و انزال در آقایان جوان

 

پرسش: با سلام. 21 سال دارم. همسر آینده ام مشخص است و خانواده ها مطلع اند.در دو شهر جدا زندگی میکنیم. گاهی اوقات ماهی یک بار باهم نزدیکی هم داریم (البته سکس نداریم و نخواهیم داشت و همچنین کاملا شرعی هستیم) دو تا سوال داشتم که ذهنم را بسیار مشغول کرده و میترسم.1- کاملا رک میگویم متاسفانه من یادمه از پنجم دبستان بدلیل نامعلوم درحالی که نمیدونستم چه عملی انجام میدهم دست به خودارضایی میزدم تا دوم اهنمایی. بعد که فهمیدم انجام ندادم تا اینکه یک سال بعد جنب شدن های در خواب شروع شد و همچنین بازم رک میگم که خودارضایی داشتم مثلا هفته ای 1 یا 2 بار.حتی تا چند ماه پیش. الان بسیار کم شده یا اصلا انجام نمیدهم مگر درخواب. رنگ آلتم نسبت به پوستم تیره است. دو سالی هست حتی اگر قبل از ارضا شدم به دستشویی بروم باز هم در هنگام ارضا شدن احساس ادرار میکنم که خیلی عذابم میده. همچنین فکرمیکنم مشکل انزال سریع هم دارم. کلا خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید. 2- همسر آیندم 19 سال دارد. در مورد نزدیکی های ماهی یک بار میخواستم بدونم اگر با دست سعی کنم که همسرم را ارضا کنم تا قبل از ازدواج اصلی برای او مشکلی پیش می آید؟ کلا چقدر مجاز هستم؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید خیلی نگرانم.   
 
پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی نگران نباشید ابتدا نسبت به... (مشاهده ادامه پاسخ) 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد