رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی در خانم ها

 

پرسش: میخواستم در مورد خود ارضایی بیشتر بدونم. لطفا راهنمایی کنید.من وقتی یه مطلب جنسی میخونم لباس زیرم مرطوب میشه یا وقتی دوست پسرم دستمو میگیره.یا یه عکس خانوم سکسی میبینم. معمولا یه هفته قبل از پریود و چند روز بعد از پریود این حس بیشتره و زود تحریک میشم. اونایی که میگن خود ارضایی می کنیم نمی دونم دقیقا چیکار میکنن یعنی چیزی وارد مهبلشون میکنن؟ من این کارو هیچ وقت نکردم و نمی کنم ولی وقتی لباسم مرطوب میشه کمی با دستم مالش میدم و شاید در عرض 2 دقیقه و بعدش دیگه حسی ندارم و حتی پشیمونم میشم. اینم خود ارضاییه؟ خطرناکه؟ دست خودم نیست زود تحریک میشم . علت اینکه اینقد سریع بدنم مرطوب میشه چیه؟یعنی من خیلی شهوتیم؟   
 
پاسخ: درود بر شما. بله این عمل خودارضایی است و برای خودارضایی... (مشاهده ادامه پاسخ) 
    
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد