رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

معاینه پرده بکارت و ترس از آسیب دیدن آن هنگام معاینه

 

پرسش: با سلام خدمت شما. من برای معاینه پرده بکارتم پیش دکتر رفتم به من گفتن پردم سالمه و یه خراش سطحی داره که مشکلی نیست و گواهی سلامت میدن. سؤال من اینه که اگه من پیش یه دکتر دیگه برای معاینه برم با وجود اینکه در هنگام معاینه میزانی کشش برای دیدن به پردم وارد میشه امکان داره میزان خراش که از قبل بوده بیشتر بشه؟ و من برای از بین بردن رطوبتم سشوار از دور با کمی باز کردن دو لب بالایی میگیرم این کار باعث آسیب میشه؟ با تشکر.  
 
پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی در پاسخ به سؤال نخست شما، چنانچه گواهی سلامت گرفته اید... (مشاهده ادامه پاسخ) 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد