رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

خود ارضایی و درد مزمن در پشت ساق پا

 

پرسش: باسلام. من پسری مجرد سی و دو ساله هستم که چندین سال خود ار ضایی داشتم البته چند ساله که ترک کردم اون موقع ها نمی دونستم که عوارض داره حتی روزی چند بار این کار رو می کردم. الان یه درد مزمنی پشت ساق پاهام حس می کنم و حتی چند ساعت که سر پا می مونم یه آبی ازم خارج میشه لطفاً راهنمایی م کنید. 

 

پاسخ: دوست گرامی آنچه که شما به عنوان درد در ناحیه ساق پا و یا خروج بی اختیار مایع فرموده اید، به نظر... (مشاهده ادامه پاسخ) 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد