رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

پرهیز از رابطه جنسی به دلیل ترس از بچه دار شدن و تأمین مخارج

 

پرسش: سلام دختری 24 ساله هستم و 4 سال است که ازدواج کردم در این مدت رابطه دخول نداشتم و فقط رابطه معمولی داشتم با همسرم دلیلش را می پرسم میگه به خاطر کار و گرفتاری است و اینکه از نظر مالی اونطوری که میخواد نیست چون ازدواج کرده زیر مسئولیت بزرگی افتاده میترسه که یهو بچه دار بشیم و هنوز آمادگی تامین خرج بچه رو نداره ولی من باورم نمیشه چون موضوعی به این بزرگی دلیل قانع کننده ای نداره من و شوهرم هم دیگه رو خیلی دوست داریم منم چون خیلی دوستش دارم چیزی زیاد نمیگم و کاری نکردم ولی خیلی عذاب دارم میکشم خواهشمندم راهنمایی کنید

 
پاسخ:درود برشما. دوست گرامی جهت بررسی و دریافت راهنمایی به لینک زیر مراجعه و از طریق مشاوره تلفنی اقدام فرمایید.  (مشاهده ادامه پاسخ) 
   


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد