رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

احتمال بارداری در روز قبل از پریود

 

پرسش: با سلام و خسته نباشید. روز گذشته با نامزدم رابطه با کاندوم داشتم که التش را از پشت بین پاهای من گذاشته بود ولی پس از انزال متوجه شدیم که کاندوم پاره شده و تمام مایع منی بین پاهای من ریخته و چند دقیقه بعد من واژنم را با اب شستم.من باکره هستم و این اتفاق در روز قبل از شروع پریودی افتاد.ایا احتمال بارداری وجود دارد؟  
 
پاسخ: درود بر شما. نگران نباشید. هر چند ریختن مایع منی بر روی واژن در وضعیتی که بکارت از بین نرفته باشد نیز می تواند باعث بارداری شود، اما چون... (مشاهده ادامه پاسخ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد