رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

عدم نعوظ در همسر و باکرگی پس از گذشت 7 سال از ازدواج

 

پرسش: با سلام. در سن ۳۵ سالگی ازدواج کردم و شب عروسی متوجه شدم همسرم به دلیل ناتوانی جنسی قادر به نزدیکی نیست (نعوظ انجام نمی شود) الان ۷ سال از ازدواج ما می گذرد و من همچنان باکره هستم . چند بار هم همسرم به اصرار من به بزشک ارولوژی مراجعه کرد ولی نتیجه ای نگرفت. لطفا ما را راهنمایی کنید.  

 
پاسخ: درود بر شما. چنانچه از درمانهای توصیه شده توسط پزشک ارولوژ نتیجه ای حاصل نشده یا مجدد مراجعه کنید و یا جهت بررسی احتمال... (مشاهده ادامه پاسخ)   
     

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 10:30

سلام

بهتر مینمود که : پاسخ سئوالات را بصورت کلی مرقوم

میفرمودید

به این مفهوم که مثلا در این مورد

ممکن است عدم نعوظ چند علت داشته باشد

1 - ناراحتی جسمی

2 - روانی

جسمی از قبیل اعتیاد و انسداد عروق و عدم تحریک

عصبی و و و

روانی مانند . ترس و دلهره . عدم رغبت به جنس مخالف و و و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد