رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رابطه جنسی سطحی با نامزدم و احتمال بارداری

 

پرسش: سلام من و نامزدم رابطه جنسی داشتیم. باکره ست من آلتم از پشت لای پاهاش بود که ارضا شدم همونجا سریع رفت خودشو شست این موضوع مال ۱۲ روز پیش بود و والان ۱۰ روز پیش باید پریود میشد که تا الان نشده البته خودش میگه تا حالا سابقه داشته که پریودش ۱۰تا ۱۵ روز عقب بیفته میخوام بدونم احتمال داره باردار شده باشه ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدین . خیلی نگرانم . ممنون  

پاسخ:  درود بر شما. با توجه به این که ایشان... (مشاهده ادامه پاسخ) 

  

       

   

نظرات 1 + ارسال نظر
sari چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 03:24

سلام من پریودم 7 روزه است و در روز پنجم و ششم به صورت لکه میشود من در روز ششم سکس داشتم که آلت نامزدم از پشت لای پام بود که ارضا شد که روی واژنممم ریخت من باکره هستم و پس از ده دقیقه سریع دستشویی رفتم و ادرار کردم بعد خود را شستم آیا احتمال بارداری هست?تورو خدا زود جواب بدهید دارم از نگرانی میمیرم

بازدید کننده گرامی:
لطفا جهت ارسال سؤال و دریافت پاسخ از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
http://www.behdashteravani.com/category/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد