رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

چگونگی برخورد با لجبازی، پرخاشگری و اعمال وسواسی دختر 6 ساله

 

پرسش: سلام. خانمی ۳۳ ساله، متاهل و کارمندم که دارای دو فرزند هستم. پسرم ۳ ساله و دخترم ۶ ساله. مشکل  من لجبازی و پرخاشگری دخترم  و نیز وسواسهای خاص او هنگام مهمونی رفتن در لباس پوشیدن و شانه کردن مو و داد بیداد اوست. در مهد کودک خیلی از اون تعریف میکنند و لی در خونه اصلا رفتاراش درست نیست. بخصوص با پدرش . البته پدرشم خیلی با اون مشکل داره حتی چندین بار کار به تنبه دخترم کشیده. واقعا درمونده شدم . چند بارم پیش مشاور رفتیم ولی فایده نداشته. الان حدود سه ساله من ناخنهای دخترمو نگرفتم به خاطر اینکه همش ناخن هاشو می جوه. لطفا کمکم کنید. ممنون 

 

پاسخ: درود بر شما. دوست گرامی از آنجا که فرزند شما در محیط خارج از منزل (مهد کودک) و در بین دوستان مشکلی ندارد لذا به نظر می رسد ریشه مشکلات مطرح شده از سوی شما را بایستی در منزل جستجو کرد. از آنجا که بررسی دقیق موضوع نیاز به کسب سؤالات تکمیلی است اما با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی شما لازم است مطالبی را حضورتان عرض کنم:

خواهر گرامی به نظر می رسد از یک سو... (مشاهده ادامه پاسخ) 

 

     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد