رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

سلامت پرده بکارت و وجود خراشیدگی در پرده ارتجاعی

 

پرسش: باسلام دختری 23ساله هستم از 12سالگی خودارضایی داشتم یعنی وقتی تحریک می شدم پاهایم را محکم بهم فشار می دادم تا به اوج لذت می رسیدم بعضی وقتها هم انگشتمو فرو میکردم اینکار راچند سال انجام دادم این اواخر هم بادوست پسرم از پشت رابطه داشتم پیش دکتر رفتم گفت خراش کوچکی در پرده ام دارم ولی معلومه دخول صورت نگرفته دکتر دیگری رفتم گفت پردم سالمه از نوع ارتجاعی خیلی نگرانم نمیدونم بالاخره پردم سالمه یا نه؟

 
پاسخ: درود برشما. دوست عزیز وجود خراشیدگی بر روی پرده ارتجاعی به معنای... (مشاهده ادامه پاسخ)    
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد