رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

صحبت در خصوص مسائل جنسی در جلسه خواستگاری

 

پرسش: من پسر ۳۴ ساله و مجرد هستم. در جلسات خواستگاری معمولا میشه راجع به همه چیز صحبت کرد ولی در مورد سرد و یا گرم مزاجی جنسی بدلایل فرهنگی و تهمت انحراف اخلاقی نمیشه به این سادگی اونو مطرح نمود. من خودم از نظر جنسی بسیار گرم مزاج هستم ولی نمیدونم چطوری از وضعیت طرف مقابلم در این مورد مطلع بشم. پرسیدن رو در رو خیلی سخته. لطفا منو راهنمایی بفرمایید. با تشکر و احترام فراوان.  

 

پاسخ: دوست گرامی همانگونه که خودتان هم اشاره فرموده اید طرح این گونه سؤالات در جلسات اولیه خواستگاری آن هم در شرایطی که هنوز ارتباط و شناخت چندانی ایجاد نشده جایز نیست. اما پس از توافق اولیه در مسائل اصلی می توانید به دو طریق اقدام کنید: ...(مشاهده ادامه پاسخ) 

  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد