رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

تمایل به رابطه جنسی با همجنس دختر

 

پرسش:سلام روز بخیر. دختری ۲۷ ساله و مجرد هستم که هر چند رابطه جنسی با جنس مخالف داشته ام ولی تمایل به همجنس دارم . من می خواستم اطلاعاتی در مورد تحریک جنسی زن با زن داشته باشم... 

میشه کمکم کنید . می خوام بدونم گرایش من به سمت همجنسم واسم به مرور زمان هنجار اخلاقی بوجود نمیاره؟؟؟

 

پاسخ: با سلام و عرض ادب خدمت دوست گرامی. دوست خوبم قبل از اینکه پاسخ سوالات شما را ارائه دهم ابتدا مقدمه ای را حضورتان بیان می کنم .عده ای بر این عقیده اند که گرایش یک فرد به همجنس خود ...(مشاهده ادامه پاسخ) 

  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد