رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رهنمون سلامت

مشاوره و راهنمایی در خصوص اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس، مشکلات تربیتی، روانی و رفتاری کودکان و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، روابط زوجین، روابط درون خانواده ، و مسائل جنسی

رابطه جنسی در دوران عقد و خودداری همسرم از برقراری رابطه کامل

 

پرسش: دختر ۲۷ ساله ای هستم که به تازگی عقد کرده ام. شوهرم با اینکه میل زیادی به برقراری رابطه جنسی داره ولی میگه دوران عقد باید فقط معاشقه باشه یا حداکثر رابطه جنسی از روی لباس باشه. ولی من به این طریق ارضا نمی شم ولی شوهرم خیلی خوب خودشو کنترل میکنه برای من کنترل خودم مشکله. نمیدونم چه کار کنم. خودم هم نمیخوام دخول انجام بشه، از طرفی همسرم هم نمیخواد و شدیداً از باردار شدن من نگرانه. بخاطر همین اصرار داره ارتباط جنسی از روی لباس انجام بشه که منی روی واژن من ریخته نشه و یه سوال دیگه امکان داره که دخول به راحتی انجام بشه یعنی بی اختیار وارد بشه یا حتماً باید خودمان بخواهیم. همسرم اعتقاد داره امکان دخول زیاده حتی اگه اون نخواهد ممکنه من با از خود بی خود شدن باعث انجام این کار بشم. لطفا راهنماییمون کنید.  

 

پاسخ:  درود بر شما زوج گرامی. قبل از هر چیز توصیه میکنم پاسخ سؤال یک در همین صفحه ‌را مطالعه فرمایید و اما درخصوص سؤالتون راجع به این امر که امکان داره دخول به راحتی و بی اختیار صورت بگیرد بایستی بگویم هم خیر و هم بله . خیر زیرا ... (مشاهده ادامه پاسخ) 

        

 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد